warwickavenue.blogg.se

*rubrik*

Kategori:

Jag har inget särskilt att skriva egentligen, jag försöker pusha Astrid att gå in här och skriva för hon har massor med roliga saker att berätta om, men det går inte riktigt framåt...

Helgen spenderade jag på vårt landställe i skärgården med framförallt lillebror och två andra söta barn. Vi gjorde en massa skoj som man måste göra nu när sommaren är på G. Och juste, jag fick en fästingbett också och det blev lite svullet så mina föräldrar går hela tiden och kollar oroat på det. Vem vet? Jag kanske blir sjuk fram till sommarlovet, vet dock inte om det är positivt eller negativt... Helgen var iallafall MYCKET trevlig ;)

I måndags hade vi konsert (det låter snyggare än "banduppspel"). Det gick helt ok, men jag störde mig jättemycket på att keyboarden och pallen var så HÖGA. Jag satt och dinglade med benen och av någon anledning så kunde jag inte koncentrera mig lika mycket då. Eller så var det bara nerver? Hehe...

Igår och idag cyklade jag till och från skolan med mina vänner "superatleterna". De behövde bara stanna NÅGRA gånger och vänta in mig... Igår cyklade vi på morgonen i det värsta ösregnet, men det var ganska skönt ändå. Idag slutade vi en timme tidigare (tack vare mellanstadiet). Sedan jag kom hem har jag... Hrm... Ätit typ, inget mer viktigt.

Nu ska jag skicka ett meddelande till babe och be henne skriva här snart, önska mig lycka till!
Tilda

Kommentarer


Kommentera inlägget här: