warwickavenue.blogg.se

VANS?

Kategori: Allmänt

Bonjour toute le monde! Idag har min lilla kusin varit här, okej hon är inte så liten men för mig är hon det. Vi gick runt på stan och kollade kläder, fast jag kunde inte köpa något eftersom jag måste spara pengarna till Londres... Sen kom vi till himmelen, Sneakers n stuff och jag ställdes inför ett svårt val. Ska jag köpa sjukt coola svarta Old Skool Vans eller inte? De var så fina men så dyra... Min plånbok gråter.
 
Jag var väldigt glad igår, jag vet inte ens varför, bara var det. Kanske var det för att min Apollo var så fin och gullig mot mig, eller för att jag var så bra på matten eller för att vi lyssnade på musik inne på träslöjden eller för att jag vann över Sebastian (vi slår varandra lite försiktigt i huvudet med mappar/böcker/d.y.l) eller för att vi slutade så tidigt? Je ne sais pas, det var en rikitgt mysig dag bara (enligt mig)
När jag kom hem ritade jag blåa hus och vackra pöjkz i min och andra klasser till ungefär tolv och hela tiden lyssnade jag på Disney. Jag lyssnar fortfarande på Disney, de är bra <3
-A x

Kommentarer


Kommentera inlägget här: