warwickavenue.blogg.se

en stens liv

Kategori: Allmänt

BONJOUR TOUTE LE MONDE! Har ni saknat mig? Förlåt för alla försummade blogg tillfällen, har varit så mycket så jag har inte hunnit eller orkat. Både bra och dålig har hänt, upp och ner, upp och ner. Det hände ju som sagt mycket och jag var jättelycklig och lyckades göra saker jag inte vågat innan. Nu gör jag de så ofta som möjligt. Det var typ det som hände. Och det var därför jag inte orkade skriva haha. 
Åh jag är ganska glad, lite trött och så, väntar på att Virus ska ringa mig från deras klassresa. Jag saknar dem fruktanvärt mycket även fast det bara gått två dagar, och de kommer hem på fredag då jag åker till London. Timingen alltså. Jag får lämna en gulliga smp lappar i Virus, Astrids, Annas och Karin skåp med små mysko häslningar. Nej men jag är väldigt spänd inför London-resan, ska bränna stash! Whoooa! På typ Marvel stuff och coola skor. Inte på sånt som jag inte som jag behöver haha. 
Brorsan kom nyss in och sa; TAGGA FRANSKA RIVIERAN I AUGUSTI! Jag vet inte riktigt om han var seriös eller om han bara sa det men han verkade väldigt glad så jag antar att det var sant. Nu dör Rutger om några sekunder, förlåt för difust och konstigt inlägg, skriver ett bättre snart!
-A x

Kommentarer


Kommentera inlägget här: