warwickavenue.blogg.se

Mystiska män

Kategori:

Mina ben gråter, och jag också för att jag har så dålig kondition. Jag cyklade till/från skolan idag, och ska göra det imorgon igen. Dessutom sprang jag fram och tillbaka på lunchrasten för att umgås med mina utspridda vänner (varav några tydligen blev jagade av fyllon, lyckat!). Sen inkräktade jag och Astrid lite hos Viggo för att det var mysigt där.
   Vi lyckades övertala vår lärare att få sluta vår so lite tidigare, men precis när vi lämnade klassrummet så gick brandlarmet så hela rasten spenderas på den .d.a.m.m.i.g.a. fotbollsplanen :'(
   Projekttiden hade vi i vår "gamla" bildsal, där Astrid hittade en fantastiskt fin sak som dödade mig lite. Nu är jag lycklig, fast det var lite förvirrande och försvunnet och konstigt idag.

//Tilda

Kommentarer


Kommentera inlägget här: