warwickavenue.blogg.se

Måndags... Eller torsdags?... Vardagslyx!

Kategori:

Det här med ledighet mitt i veckan är konstigt. Långhelger är bra, men det här gjorde mig jätte förvirrad! När jag vaknade imorse så trodde jag först att det var lov. Som tur var så börjar vi nästan samtidigt på måndagar/torsdagar, annars hade jag väl kommit till skolan i fel tid också.

Annars var det väl en helt vanlig torsdag, vi började med utomhusidrott idag. Vi körde fotboll och mitt lag vann, jag är jätteglad fast jag förstörde nog mer än vad jag hjälpte till.

En kompis tappade bort sin väska, vilket (*halvlång tråkig historia*) ledde till att jag fick städa skåpet. Folk borde tappa bort sina väskor oftare, det där var väldigt nödvändigt!

Nu ska jag njuta av mango-lime-kokos-cheesecake, därav rubriken.

Ha det fint!
Tilda

Kommentarer


Kommentera inlägget här: