warwickavenue.blogg.se

Den senaste veckan

Kategori:

Hej hej!

Den här veckan har vi haft temavecka, vilket innebär att vi inte har haft några vanliga lektioner. Lite snabbt vad vi gjorde;
Måndag- Genomgång av veckan, allemansrätten och vänskapsbandsknytande. Efter lunch byggde vi klart våra båtar och hade omröstning på vilken som var snyggast.
Tisdag- Upp till sös för båtrace (topp fem för min del, wow). Sen lunch och vernissage förberedelser. Vernissage och städning.
Onsdag- Fotografiska, lunch, baka.
Torsdag- Naturreservat i Tyresö/Alby. Fria aktiviteter och korvgrillning. (Efter skolan så var vi 11 personer som åkte och körde laserdome [första gången i mitt liv] och det var hur roligt som helst!)
Fredag- Illustrationsuppgift, städning, redovisning. Fika (onsdagens bak) utomhus med prisutdelning för båtarna. Min och Rebeccas vann "snyggaste design 7e" och priset var en påse hallonbåtar. Lunch/slut på dagen.

Nu är jag hos min mormor i Borås. Jag vet inte riktigt vad vi ska göra här, men det blir säkert jätte mysigt.

Tilda :*

Kommentarer


Kommentera inlägget här: