warwickavenue.blogg.se

Mwah!

Kategori: Allmänt

Bonjour toute le monde! 
Idag har jag sagt bror ungefär trehundrasextioåtta gånger och ångestat över saker som inte ens fanns. Vi hade SO-prov och jag är rätt nöjd med mig själv för det gick bra och det brukar det inte gå så jag gjorde en snygg glädjedans, synd att ni missade mina vevande armar och mexikanska höftrörelser. För Tilda gick det nog sådär, min lilla ängel hade inte pluggat så bra men hon är bäst ändå!
Resten av dagen gick väl bra, jag brände mig på lim lite men sen skulle jag med Karin, Virus och Astrid till stadsbiblioteket och de är långsamma men det var skönt att sitta kvar och bara softa en stund. Vi pratade med andra människor också och de är fina. Sen åkte vi iväg fast Karin behövde lämna nycklar till sin syster så hon fick åka tillbaka. På bibliokteket pluggade vi minimalt lite och pratade maximalt mycket. Jag läste lite om de Olympiska gudarna också, love'm. Astrid berättade lite saker som gjorde mig ganska ledsen, som fick mig att nästan gråta och andra som fick mig att bli alldeles varm i själen. Nej nu bara flummar jag måste sova, godnatt toute le monde vi hörs
A x

Kommentarer


Kommentera inlägget här: