warwickavenue.blogg.se

Skinksallad

Kategori: Allmänt

Hej folk!
I helgen var jag på fina Rebeccas landställe. Jätte mysigt! Vi pratade, såg på film, badade, grillade, spelade spel, hängde med folk där osv.
Den här veckan (typ mån-tors) är jag på "dansläger" med Astrid och hennes Viggo. Idag var första dagen, och jag tyckte att det var jätteroligt, men jag har sjukt ont i rygg och höger fot (ibland så blommar smärtan upp i foten och känns som om den blir värre och värre, snabbt under några sekunder. Då gör det så fruktansvärt ont, och det sker minst var tionde minut. Hoppas man kan sova bort det, fan annars).
Mamma och pappa är kräksjuka båda två, så hemma var det mest städa, handla och laga middag.
Jag längtar så till midsommar, och lovet är faktiskt ganska härligt bortsett från några grejer. Men men.
//Tilda :)<3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: