warwickavenue.blogg.se

Picknick

Kategori:

Jag träffade några vänner idag och hade picknick på Mariaberget. Det hela var ytterst oseriöst och hälften av maten vi hade med oss slängdes runt istället för att ätas. Men det var jätte trevligt ändå, eftersom mina kompisar oftast är väldigt mysiga.
Sen fick vi för oss att testa en lek vi ofta körde när vi var lite mindre, men jag och Becca var trötta och orkade inte köra så länge. Det uppstod lite konflikter men det hela slutade med att alla träffades glada på Viggos gård för att spela in en film (som sen aldrig blev av). Istället hade vi bland annat sandkrig (ja, vi är dagisbarn) och det är helt omöjligt att få ur all sand ur håret.
Nu på kvällen så har jag sett "Berättelsen om Pi" med min kära familj och gråtit en massa. Jag tror jag ska sova nu, för jag är fruktansvärt trött.
/Tilda

Kommentarer


Kommentera inlägget här: