warwickavenue.blogg.se

Iron man, mi löve

Kategori: Allmänt

Boooooonjouuuur toute le monde! 
Idag var en mystisk men mysig dag, det började med att Saga och jag skulle ned till skolsyster för att hämta en huvudvärkstablett eftersom jag alltid har en sådan djävulusiskt jobbig huvudvärk nästan hela tiden, men vi två hamnade hos kuratorn i någon slags gruppterapi. Jag gillade det, det var mysigt att ha Sache där, annars när man går till en psykolog eller kurator blir det ofta stelt men det var så avslappnat att prata när hon också var där, det blev inte så allvarligt om ni förstår. 
 
Sen så lärde Sache mig att spela basket, vilket var fruktansvärt roligt! Vi fick lite sällskap från sötnötsfemmor som vi spelade lite med! Jag ska köra intensivo-träning på sommarlovet eftersom jag inte kommer göra något annat och vill göra Sache lite stolt <3
 
William och jag gick på Iron man 3 när skolan slutade, jag tyckte att den var väldigt bra, har hört många säga att den var dålig men jag gillade den verkligen! Nu har jag så ont i huvudet att jag måste sluta, hörsiii 
 
-A x

Kommentarer

  • Sache säger:

    Visst var det mysigt!
    Inte alls som jag hade föreställt mig att det skulle vara hos en kuratorn...
    Men så var vi ju också där båda två.
    Vi skrämde säkert vettet ur henne.
    Vi får göra om det snart <3

    Svar: Eller hur bror, vi bara kom in där och körde vårt egna lilla race haha <3 måste göras ooooom <3
    warwickavenue.blogg.se

    2013-05-03 | 18:32:22
  • Ingen säger:

    Jag har också huvudvärk för ofta, jag förstår vad du menar :'(
    Men vad trevligt med kuratorsmys <3

    Och visst var Iron man 3 bra!
    Skönt att veta att jag inte är den enda <3
    Mysigt inlägg, synd att du mår (mådde) dåligt.
    Ha en underbart fantastisk dag! <3

    Svar: Åh jag undrar vad det är, det är lite jobbigt faktiskt! :cKuratorn var jätterolig haha typ ett fint litet minne <3

    ja eller hur, jag förstår inte vad alla hade emot den, men vi kan starta klubb du och jag <3
    Tack och ha en bra dag du med <3
    warwickavenue.blogg.se

    2013-05-04 | 10:46:57

Kommentera inlägget här: