warwickavenue.blogg.se

Två övernattningar på samma helg

Kategori: Allmänt

Bonjour toute le monde! Första inlägget, coolt!!!
Tilda och jag har haft en blogg förut när vi gick i fyran och den gick ut på att vi skrev saker som vi tyckte att den andre skulle veta just då, och verkligen inte kunde vänta tills nästa dag då vi sågs i skolan, t.ex;
 "Hej Tilda, jag saknar dig. Jag åt en god macka idag. Vi ses i skolan." Ja typ så, hoppas den här blir bättre...
 
I fredags var jag med några vänner, det var så mysigt! Först pratade vi bara, om typ skolan och kompisar, sen berättade jag min "livshistoria" för dem och det kändes väldigt skönt. De peppade mig typ, och en av de berättade en sak som gjorde mig så glad och hopfull (var försiktigta med den varan, den är ofta en illusion) så att jag behövde gå in och gråta på toaletten. Vi handlade glasstårta och choklad, bara myste tillsammans. Sen kollade vi på Sherlock och blev jättetrötta och gick och la oss, fast vi stannade uppe och pratade till tre om nästan ALLT. Jag behövde skynda mig hem sen för jag skulle ta passfoto men det var väldigt mysigt i alla fall och det behövs göras om.
 
Jag hann nätt och jämt hem för att byta om, duscha och säga hej till lilla familjen det bar av till Döbelnsgatan för fest hos en klasskompis som fyllt år. Vi var nio personer som klätt upp oss fint, allt från 1800-tals människor till nuvarande feststilen och alla gick gemensamt till restruangen Grill. Jag ska ha min bröllopsmiddag där, jag lovar! De var så fint där och vi hade verkligen roligt, det var dekorerat i olika sektioner, t.ex 1800-tals pasteller eller en cirkus klara färger. På vägen hem gick vi förbi en park och lekte James Bond, Take the bloody shot! När vi väl kom hem var alla redan lite halvhöga och vi försökte kolla på film men det var utan text och på tyska så alla skrattade bara. Några gick in dit vi skulle sova och pratade, andra satt i vardagsrummet, så höll det på ungefär fem timmar. Det blev lite konstigt först, men det blev bättre efter midnatt när alla satt på balkongen, några drack kaffe och några coca cola. Runt två låg alla till sängs, i olika rum men det byttes lite, hur som helst somnade vi alla vid tre. För att sedan bli vakna vid sju. Som om ni ursäktar så måste jag sova lite, hörs!
-A x

Kommentarer

  • anonym säger:

    Kan nt du berätta din "livshistoria" för oss läsare? :) <3

    Svar: Haha, andra inlägget och det blir hela mitt liv, går det inte lite fort tycker du? ;) Jag måste prova att blogga lite först, sen gör jag det nog <3
    warwickavenue.blogg.se

    2013-04-22 | 19:34:07

Kommentera inlägget här: