warwickavenue.blogg.se

Vad hände?

Kategori: Allmänt

Vaknade igår glad, gjorde mig i ordning och gick till skolan. Förstod inte riktigt matten, men jag tog anteckningar så det löser sig. Dansade, sjöng och arbetade lite på träslöjden. Sedan var skoldagen slut och allt kändes bra.

Jag åt lunch i skolan ändå (var faktiskt kvar där ända tills 13:40 för att vänta på Beccsi). Och från att träslöjden hade slutat så blev dagen bara sämre och sämre. Jag kan inte förstå varför, jag gjorde bara en massa mysiga saker. På kvällen ville jag bara krypa ihop i en liten boll och gråta åt allting.

Idag känns det bättre igen, nu är jag bara trött. Jag har varit på en jätte trevlig vernisssage och köpt ett par converse. Jag ska försöka övertyga mamma om att jag ska få baka något, annars får jag väl sätta mig ner och göra engelskaläxan :'(

Puss och kram, trevlig helg!
/Tilda

Kommentarer


Kommentera inlägget här: